De 2e SuperMegaHondendag

heeft plaatsgevonden op
zondag 9 september 2018

aan de Geffense Plas in Oss

voor alle ex-zwerf – en asielhonden uit alle landen
dus ongeacht welk ras of welke mix hond

De organisatie was natuurlijk opnieuw in onze handen, Stichting Spain Meets Holland.

Geffense Plas Oss

Geffense Plas… Heej, daar was toch altijd de Podencomeeting?

De Geffense Plas in Oss, die locatie zal menigeen bekend in de oren klinken van de Podencomeeting, die sinds jaren georganiseerd werd door Judy Kleinbongardt. Dat klopt! En er is een – zij het indirecte – link.

Judy gaf een paar jaar terug aan te stoppen met de meeting op deze locatie. Evenals heel veel mensen waren wij erg geschrokken van dat besluit, hoe begrijpelijk ook. Omdat wij deze bijeenkomst zo ontzettend leuk vonden en gewoon niet willen missen, hebben we besloten om in dezelfde trant een nieuwe hondenmeeting te organiseren.

En zo is de SuperMegaHondendag ontstaan. Judy heeft ons haar zegen gegeven, met de kanttekening dat het verder een geheel nieuw evenement moet worden. En dat is het ook geworden, mede dankzij nog een hoop leuke, bruikbare tips die we van haar meekregen.

Centraal thema SuperMegaHondendag: hulp aan zwerfhonden

We verwelkomen alle organisaties die hulp bieden aan zwerfdieren. Zo hebben we er samen een fantastisch gezellige dag voor alle ex-zwerfhonden en hun baasjes van gemaakt.

Heb je een idee, wil je ons steunen of heb je anderszins vragen?
>> info@stichtingspainmeetsholland.nl

Hier vind je een korte terugblik:
>> Verslag 1e SuperMegaHondendag: 18 september 2016

>> Ook hier kun je terugkijken, op onze speciale Facebookpagina.